środa, 19 września 2012

kwiatki zawsze spoko, ale czekam na bigos

w cieście.
'-.-'

4 komentarze:

  1. Bałam się tu wejść. Teraz wiem, że słuszne były moje obawy. Ola, co to jest ?
    Ola, miałaś mi zrobić zdjęcia piękne zdjęcia i co ? Kopnąć Cię w jajko ? Olxon, ślubne i plenerowe też, ale teraz byś mogła takie przed ślubne. Mogłabyś ja wiem, że byś mogła. Twój komiks mnie nie odstraszy, niestety będę Ci zawracać dupkę :*
    Ola! Chce ładne zdjęcia i wybij sobie z głowy maski gazowe od razu mówię. ŁADNE I NORMALNE zdjęcia chce. Postaraj się zrobię Ci dobry obiad, to Ci zastąpi nielubienie Warszawy.

    Twoja środkowa siostra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksandro, co Ty masz w głowie............ Bigos ????? Całkiem fajnie że nie tylko mnie zlewasz, ale żeby siostrę. Ola! Bój się Boga.
    Niby obiecałamże nie bedę Ci komentować, ale kłamałam :].

    p/p i tak p.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec świata i Ola nie obraź się ale wolę Twoje zdjęcia.
    :))))))))))). To powyżej za bardzo ekstrawaganckie jak na moją zamałą przysadkę mózgową :*.Daft Punk.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że umiesz jeszcze odpisywać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja pierdole.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń